Saturday, April 25, 2009

Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!!

Konnichiwa!!!

Hohoho...arini birthday Chiho dan Chisa...host family aku dan huda masa kat nippon..so, untuk depa dua aku ak ucapkan "Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!!"..hoho.Happy Birthday!! May God bless both of you. Sebab x sempat nk anta kad birthday..aku dgn huda juz wish via email. Xpe la...masa-masa gawat n kite kne berjimat! Inflasi sifar..haha(xde kaitan pun sebenarnya..)^^

Chiho dh masuk umur 21..Chisa pulak baru je 18. So..bak kate mak bapak budak ni, sesiapa yg berminat nak kenal depa, boleh la contact depa tapi aku saring dulu la. haha. Chiho sigle lagi..tapi Chisa dah ada yg punya la.hoho.BF budak Chisa ni one of da feymes football player kat skol die..Dieorg ni skolah sukan. BF die aktif bola..Chisa ni pulak aktif cheer leader. Chiho pulak ala-ala brutal. Minah cool..hoho.

Dieorg ni sume 3 beradik. Ape yg best nye..dieorg ni sume birthday 25 aribulan. Cume yg bezanya..bulan je yg laen-laen. Chika nye bulan 1.hoho...ok la. Nanti le aku story lagi. Stor sudah menanti lor..

~Chiho.aku.huda.Chika~


~Huda.Chisa.Aku~

~papa yg cool~

~mama yg sporting~


~nenek yg baek ati~

sekian...

3 comments:

atira eliya said...

tiba tiba angkat laptop kerana jeles ada kawan jepun

: yong harun : said...

hoho..wa tarak kepahaman apa depa cakap lor..haik!haik! arigatou gozaimasu!!^^

nomiya said...

eh permisi mau tanya arti omedetou gozaimasu apa ya?? thx before :)

Post a Comment