Friday, April 24, 2009

collection...

p/s: ni entri semalam punye crite...kerana kegelongan tenet, baru arini aku publish.ngeh2..aku pn dah mengantuk thp cipan punya semalam..(muka x bersalah..hehe)
Sob..sob..aku dh terkena AURA!! Virus kedemaman menjelma...waduh-waduh. Ramai jd mangsa. Member aku dua org dh tempek cool-fever. Ada sorang demam dah seminggu tak baik-baik. Ada sorang lagi pun sama macam aku la. Aura tu baru sampai. aku ni dh rasa lain macam. Siang tadi aku telan panadol terus lelap sampai pkul berapa ntah. Abes je workshop..BAMM...sampai bilik, TIDO! Kepala aku dah gelong tahap gaban. Mata aku ala-ala panas 100 darjah celcius.

Mak aih..aku duty stor malam ni. CANCELED! Aku dh tak larat nak daki bukit ma.

Collection....yup! arini aku wat collection gambar. Ni sume sebab laptop aku kena format la. silap aku jugak kot, aku tak buat back up. Tapi mane le nak taw. Benda dah nak jadi. Tak sume gambar aku buat back up. Yg mane aku buat back up, sihat walafiat le. Yg tak tu..jawabnya..tak dan aku nak jawab la.hehe. Paling aku syg gmbar nippon le. Tapi xpe le..akhirnya proses meng'collect' masih in progress lagi. Sikit-sikit lame-lame jd bukit..ye dak? hehe. Alang2 dah meng'collect' pic ni...dgn muV-muV sekali aku collect. hoho..sambil nyelam minum air..hihi..

Masa kat workshop siang td...sume hot story kuar. aku dgn Eka pun meng'hot' kan la story. Jiwa kacau Eka nak p nippon lg! Uik..mahal tu..aku mengagak-agak dgn Eka...kalo kumpul gaji dua tahun pun, belum tentu dapat poie lg. Aku + Eka =TERMENUNG (kejap je la..tp sambung balik la kat bilik Eka..hehe..btw, tq la Eka..ko msuk dlm list aku meng'collect' gambar)


Tok! Tok!! lor...Noin upenye. Saja melepak bilik aku jap before die pegi melepak lagi selepas itu. aku sengih kerang busuk..hehe. Lapo sebenarnya. Dengan jasa baik member lepak Noin slepas ni, dapat la aku sebungkus nasik (ooppss! aku mntak tlg die blikan..jd xde la istilah DAPAT. menempah kot..ah! retorik betul! haha)
Collect!! aku teruskan balik la. Aku bukak fs. Nasib le ada gak pic kat dlm fs tu. Ada la sikit-sikit. Boleh la wat pekasam..hehe(wah! dh merapu coz kepala aku tgh gelong + mate aku ala-ala suhu farenheit!)

Skunk ni aku tgh mengcool-fever kan diri aku.kasi fresh skit da..hoho..

sekian......

aku dedicate pic ni utk fazi, eka, huda, awi, yani....










zzzZZzzzZZzzzZzzzZZz..hehe. :p

2 comments:

Teja said...

bestnyer korg! huhuhu peluang yg sukar utk dilepaskan...best sokmo!

eKa NiNa said...

ayuni....suka nye tgk post ni....rs cm nak grab je trus...bleh ke???
hahaha....

Post a Comment