Friday, June 19, 2009

yang tu ke yang ni???

Semalam....bile dapat berita...gumbira tak terkata..arini..bila dapat berita...tetibe otak aku berenti kejap. Ada masalah serebrum dgn sereblum kot..haha..Tapi dua-dua aku suka.. Tapi tataw la realiti nye nanT...

"Ape masalah nye skunk??? Pilih je la..."

Tu kata hati aku..Tapi otak aku bagi isyarat lain..

"Pikir dlu..jangan maen bantai je..Soal idup ni...Ko tu baru je nak bertatih..."

Adeh!! Kata mak ayah aku pulak...

"Awak dh besor. Pandai-pandailah..Mana awak lebih suke, pilih la yang tu"

Adeh!! Sumenye takde noktah...sume pulang tanda soal balik kat aku...

Member sorang pulak...

"Aku sokong je ko. Aku tak kisah. Mana yang ko minat, aku sokong je..Ko buat la istikharoh.."

Mekasih kat sume..aku akan simoan sume ni kat kepala otak aku..

Kenapa la time ak nak dulu, xde lak muncul-muncul..kenapalah boleh sekali??? Mungkin ujian tuhan kat aku. aku percaya tu! Tapi aku tak nak yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran..Satu kat shah alam..satu kat kajang. Aduhai!!!

Tapi bukan senang skunk ni nk dpt. Mane taw kalo ad rezeki. Insya-allah...

24.6.09..10 pagi..Tunggu je la tarikh tu..Kajang ke..shah alam???? :p

1 comments:

.:.farayhasukri.:. said...

shah alam yong!!!
boleh dekat ngan akuuu!!
ko kan windu aku..ehehh
ak dpt uitm shah alam tau...
ehheh...

Post a Comment