Friday, June 26, 2009

new journey la plak...

Lagi skali...tyme ak tgh sibuk dgn customer...calling-calling pn dtg...

"Hallo..hallo..."

Bile dpt call tu...otak aku brenti kejap..

"Alhamdulillah..."

Bile tibe calling-calling lagi...ak ckp...

"Tahniah.."

Bile ak sampai umah duk ngadap skrin 4 segi...

"Mak aih.."

FS SCHOLLNET...kalo ikut pengalaman masa kat skol menengah dlu, prog ni xde la meluas lagi. Ak ingat lg...masa dpt buku untuk prog ni...x prnah langsung kiteorg gne...sebabnya...cekgu pn jarang nk bawak masuk lab comp...28.6.09 aku kne lapor diri kat ILP Gebeng Kuantan...latihan 5 hari..pastu kaki ak akan menjejak dan melangkah le aku ikut pintu pagar skol SK DURIAN TAWAR, BERA, PAHANG...(ha...sape2 nk wat prog Baktisiswa...boleh la beratur amek borang ngan ak..) hehehe...Walaupun sekolah ni kat kwsn luar bndar...ak tak kesah (ak smpat r try google jap tmpt skol tu ktne...hehehe..)kepada sape2 yang ske sejarah, mai le dtg jenguk aku kat sni nanti..bukan nye ape...coz skol ni dkt ngan rumah lama anak dato' bahaman..Sebenarnya, masa time aku interbiu untuk position ni...ad satu soklan pengetahuan am yg sememangnye ak salah jawab. aku main bantai je.try n error..Dan panel tu kate aku agak mengecewakan le as anak pahang..hehehe..Ye la...tup-tup die tanye aku daerah kat pahang ad brape...Soklan paling simple kat dunia..tapi ak x dpt jawab. aku maen bantai 12..bile kire2 tak cukup..upenye ak dh tersasar sikit..11 je upenye..malu sungguh le ak tyme dpn panel penemuduga.patut le aku kire tak cukup2..hehehe..Dan BERA merupakan salah satu daerah baru kat PAHANG.....Selain tu..kalo sape2 yg nk berakit kat SG. PAHANG...jangan r lpe jenguk ak kat sni..coz sek ni dekat je ngan sungai pahang..sape2 yg rase nk berlatih acara terjun, amatlah dialu-alukan..hehehe...sape yg nk kem slm kat ORG KITAK pun bleh...nanT, kalo DAFI mai sni ikut bapak die blik kg..leh ak kem salam kan..hehehe..
So..aku jadikan ni ak sbg pengalaman idup aku dan cabaran untuk perjalanan idup aku yg masih jauh. Mungkin ini mengajar aku erti idup..Adakalanya...dalam idup ni, tak semestinya yang indah itu bagus dan yang kurang menarik itu tidak bermakna. Walaupun jauh dari hiruk-pikuk kota..bagus gak..tenang le skit..xde r masalah hon-mengehon berlaku..hehehe..
So..skunk ni pn mate ak dh tahap gaban punye ngantuk..jadi end of story le ek..skunk ak kne fokus kat satu tmpt je ni..mmg mengancam idup btol..OH KATIL..aku mau tidoooooo..hohoho...nanT story lg...papai :p

5 comments:

Teja said...

Tahniah cikgu ayuni! keje rajin2 ye, jgn tido dlm kelas plak hehe...
jumpa bulan 8 nnti =D

: yong harun : said...

cekgu?? bukan cekgu le cik teja uik..kalo jd cekgu...lame dh ak wat kelas tu jadi tmpat tido..hahahaha..ok..jumpe bulan 8..tyme grad..BATI-an RAWKS!! hehehehehe

: yong harun : said...
This comment has been removed by the author.
atira eliya said...

kalau bukan cikgu apakah jobnya????

Hani Kila said...

yuni chan!!!
dah jumpa belog kamu...

Post a Comment