Monday, June 15, 2009

off day!

Wa...lama dah ak x update blog. Alang-alang aku off arini..mai le aku update blog. hehe..Alang-alang ak off day rini, aku pun anta le adek ak p pilah. Adek aku sorang ni msuk matrik. P le sekejap mengimbau memori2 kat KMNS dlu..hahahahaha..congrtas le tuk adek aku ni...NUR SAIDAHTUL NADIAH HARUN...

Aku bertolak p pilah lepas subuh..dalam kul 6.30 aku gerak..kul 9 pun, masuk le keta dlm kwsn KMNS. Takde r ramai org sgt..sekejap je adek aku p daftar. Time aku dulu, lama tahap gaban. Ramai kot time tuh..

Bile ak tgk...ad gak r perubahannye kat KMNS.. Dewan kuliah pn dah cat baru...tempat duduk kat padang pn dah berbumbung...wa...tetibe kemengantukan melanda..

wa....tido dlu...sok mau bgn pagi..wa...oyasumi!!! nanT le story-mory lagi..hehehehe

0 comments:

Post a Comment