Friday, December 11, 2009

lalalala~

mula : 4.18 ptg
hari: jumaat yang panas membakar jiwe..
lokasi : bilik kat tingkat 3
background music: cinta ada (sheila majid + karen kong + jaclyn victor)..yeah! 1 malaysia!

Oleh sebab aku rasa tengah kepeningan...godam itu ini still x dpt solution lagik..so..ak rewang la kat sni..sambil2 dgr kicauan burung..acececeh..

BOSAN!!!
bOsAn!!!
keBOSANan!!!

Iye..itulah benda nye..ak terase otak sgt berat..xdpt menahan..bosan..mungkin kerana menghadap kerja yang ak tak terer nk wat..tapi puas aku cuba sepenuh hati..tapi bila instruction yg bermacam laku dan gaya..ati rase cam mau lebur sudah..

MARAH!!
mArAh!!!
keMARAHan!!

Tolong-menolong itu amalan mulia..tapi jika pertolongan dieksploitasi..jiwaku membara berapi..walaupun di luar setenang air yang tak dicampakkan batu..tapi di dalamnya..siapa yang tahu? sebelum.."baki kredit anda RM****** bla..bla..bla..." selepas " RM0.00"..ya allah!! tolong la hamba-Mu ini.. apabila insan lain dengan muka selamba memulangkan tepon yang idup segan mati tak mau itu tanpa sepalit kata terpacul kluar...senyuman ade jugak la menrjah..tak sampai 5 saat..hanya sempat.."mak aih,abes trus"...

yea!! tolong org itu perlu..tapi bile smpe kite sndiri susah..sape yg tak membara?ibarat isi minyak tapi tangki bocor..apa cerita??

SEKIAN!

p/s :luahan ati melampau. abaikan.

tamat luahan pada : 4.38 ptg . december 11.

0 comments:

Post a Comment