Friday, August 21, 2009

me @ konvo~

13.8.09...
"Adek demam ke?"

"Takde."
haish! takut da ak..sme ni gara2 H1N1..

"Uik..lmbat lagi ke turn! aku da gantok da ni.."

"Same la wey!"

haish! penantian suatu penyiksaan upenye...

"Wey..asal tgn ak sjuk je ni? sal tgn ko x sjuk?"

"Ko debar tu..ilek r..ntah le tgn ak ni.."

haish! awat la aku xda rasa pape...

"Uik! dah sampe turn.."

"Takut le plak ak.."

haish! bru le rs...meng'cover'kan topi pat segi kat ats kpla bagi tak berguling-guling. aku sengih kambing je le ats stage.

Alhamdulillah!!!

Lepas 3 tahun..cm x caye pulak! Ye r..dolu2..kdg2 nak p kuliah pun liat. huhu~anta assignment pn last minute! Btw..thanx a lot to my luvly mom n dad coz slalu bg 'terjahan' moral kat aku.. kalo tak..hanyut jugak ak...to along..angah..k.ya..zharif..tq! even ak slalu wat jahat2 kcik kat korunk..hehe~
To all my lecturers..friends..thank u so much !
Kadang2 kite kne marah..itulah 'lumrah alam'..kadang2 kite sama2 ketawa kerana itulah 'ubat penenang' kot..huhu~
So..sekarang..ak truskan idup ak sebagai FS..harap-harap aku dpt le rs lagi skali mcm yg ak rase ms 13.8.2009 ini..insya-Allah!!tunggu!!!! huhu~
"Uik! ble nk dgr perkataan 'dan' ni?"
"Ntah le..uik!! dah le..tpuk wey!!(klip..klap..klip..klap..)
~TAMMAT~

~ k.ya.mak.aku.abah.along~

~ngee~



~together-gether~




~mana cklat ak nih??..hehe..~

~ding! dong!~

0 comments:

Post a Comment